Khamis, 21 Januari 2010

MAJLIS PERPISAHAN STAFF JMSK.

Pada 15.01.10 tuk tek Jbtn JMSK telah molah Dinner perpisah staff yg akan berpindah ke semenanjung.Staff yg dirai adalah En Kamal Firdausi.Dinner mlm ya telah dipolah di Dormani Hotel.tok hotel baru .First time juak aku dinner di hotel ya.Mmg ada kelas hotel tok walau pun tempat nya bertapok dan agak sempit mun nak di bandingkan dgn hotel-hotel lain nak ada di kch tok.Dibah tok aku engkah gbr2 dinner kmk org mlm ya..layannnnnnnnn.





Aku jd tukang buka pintu

Aku lagi..tuan punya blog kena gbr mau lebih

Aku diLobby hotel .Sblm majlis bermula

Miss Farah and Miss Mimi

Geng-geng opis yg lain.

En Fahmi bersama isteri

Dr kiri Alan,Sezee,Falinah & Carol

Mr Suit & Mr Apek

Ketua Jabatan En Rashidi menyampaikan cenderahati kenangan kepada En Firdausi

Pengacara majlis yg sempoi.

Ketau Jabatan memberi ucapan

Puan Suhana & Cik Kamariah

Suit,Jeff,Termimi & Apek.


1 ulasan: