Isnin, 9 November 2009

Aku dan Anakku.


Aku dan Fafau.Bila lah dpt temu agik tok..asyik dgr suara lam Hot fm jak.


Aku dan Han Issac.Jd model nescafe jap.
Jd driver lori ya pun ok juak..pat minum free.


Minggu lepas jam 8 mlm.aku dan anakku g airport ambik mama nya dtg dr Perak baruk balit dr out station molah E-sis.biasa lah Mun dah g airport bukan belon ya landing terus.Sementara nunggu belon dtg kmk 2 beranak g mkn kat KFC.Nang selera benar anak Aku tuk mkn KFC.Diat ktk org gbr ya abis sup ya dimkn nya sorang.Tp bgs juaklah sbb aku tok bukan nya suka mkn sup.


Nang licin sup ya .tuk baruk bela ngembak anak mkn,sik membazir.


Tuk aku berposing dlm keta.Lam keta aku logo Man Utd mmg ada dimana -mana jak.Biasalah kmk tuk fanatik Man utd


Tuk aku tgh bersendirian tok..Apa aku polah waktu tuk pun aku sik ingat.


Apa-apa pun peach utk ktk org yg dtg ke blog apekkacak tok...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan