Isnin, 2 November 2009

Aku n Frenz..Tinggal Kenangan


Boling time..geng cuci longkang..hahahah

family day BAKSRI Di Damai

Geng mug@cangkir,Masdor,Ali,Ru-D,Awg,Dayat dan Aku


boling lagik....mala jak cuci longkang

Inilah mangsa dera..kasihan ............

Jeri,Lau,Ketty,Aku,Limah,Dayat,Reen dan Yan

pendera dan maNgsa dera

waktu tok di pantai kem permai..

familay day BAKSRI Di Damai


LIRIK LAGU -TINGGAL KENANGAN
Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih
pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih


lirik lagu tok sik ada kena mengena dgn gambar.sik ada kaitan dengan yg hidup atau pun sudah meninggal dunia. Kmk hanya sukakan melodi dan tajuk nya .TINGGAL KENANGAN.layannnnnnnnnnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan